Většina z nás si zlatého retrievra spojuje především se psem asistenčním pro nevidomé, záchranářským psem, psem kanisterapeutickým, který pomáhá například při léčbě psychicky nemocných pacientů, nebo psem, který prostě představuje jednu z nejoblíbenějších ras v českých domácnostech. To všech vychází z jejich jedinečných povahových rysů, jakými jsou například inteligence, poslušnost, přirozená touha pracovat, přátelskost nebo snadná cvičitelnost.
Většina z nás si zlatého retrievra spojuje především se psem asistenčním pro nevidomé, záchranářským psem, psem kanisterapeutickým, který pomáhá například při léčbě psychicky nemocných pacientů, nebo psem, který prostě představuje jednu z nejoblíbenějších ras v českých domácnostech. To všech vychází z jejich jedinečných povahových rysů, jakými jsou například inteligence, poslušnost, přirozená touha pracovat, přátelskost nebo snadná cvičitelnost.
Zlatý retriever je také jedním ze znaků a maskotem nadnárodní realitní sítě Coldwell Banker. Ta byla založena již v roce 1906 po ničivém zemětřesení a požáru v San Francisku Colbertem Coldwelllem a Arthurem Bankerem. Během následujících let společnost expandovala a v současnosti má své zastoupení ve více než 50 zemích světa, od roku 2010 i v České republice. Po celou více než stoletou historii společnosti představuje Coldwell Banker retriever věrného pomocníka při hledání nemovitosti. Stejně jako pes asistenční se Coldwell Banker retriever stal spolehlivým průvodcem klientů celým procesem koupě, prodeje nebo pronájmu nemovitostí.
Coldwell Banker v České republice používá ke své komunikaci zlatého retrievra rovněž. „Stejně jako v ostatních zemích světa je cílem Coldwell Banker poskytovat u nás klientům mimořádné služby prémiové realitní sítě, tedy kompletní realitní a finanční servis. To vše při využívání moderních technologií.“, říká Tomáš Satrapa, generální ředitel Coldwell Banker pro Českou republiku. „Náš Coldwell Banker retriever je symbolem profesionality a odbornosti. Českým specifikem je, že nepoužíváme stejného retrievra jako v kolébce Coldwell Banker – v USA, ale máme našeho vlastního, ryze českého.“, doplňuje Satrapa.
Společnost funguje na principu franšízingu a nabízí tak partnerům exkluzivní obchodní příležitost v podobě vlastní realitní kanceláře pod značkou Coldwell Banker. „Naši franšízanti získávají maximální podporu, servis a exkluzivitu v rámci svého regionu“. Více informací naleznete na www.coldwellbanker.cz.
Zdroj: www.coldwellbanker.cz