Záruky kvality pro klienty

Záruky kvality pro klienty

Termín řízení kvality se v poslední době začal objevovat v nejrůznějších formách převážně u společností, které se zabývají poskytováním služeb. Částečně tato oblast pronikla i do sektoru realitních kanceláří.

Každá firma, která chce v dnešní době uspět ve tvrdém konkurenčním prostředí, musí svým klientům nabídnout více, nežli jen standardní zprostředkování prodeje nebo pronájmu nemovitostí. Trendy jsou jasné, klient žádá více.

Toto si plně uvědomuje i realitní kancelář NEXT REALITY. Již rok je u této společnosti v provozu oddělení řízení kvality služeb s manažerkou Bc. Šárkou Tranovou. Jejím hlavním úkolem je nastavení maximální možné kvality služeb, které nabízejí realitní makléři NEXT REALITY na celém území ČR.
„Neustále analyzujeme činnost našich makléřů, sledujeme jejich aktivity směrem ke klientům a formu, jakou jsou naše služby nabízeny“
uvádí Šárka Tranová, manažerka kvality NEXT REALITY.

V řadě realitních kanceláří funguje služba makléře tak, že obdrží manuál a vyráží do terénu. Je až zarážející, že managmentu firem je vlastně jedno, jakou formou jejich značku propagují. Obvyklé jsou případy, kdy je na jedné straně práce špičkových makléřů znevažována nekvalitní prací makléřů, kteří to v tomto oboru jen zkouší. Klient pak neví, co od které firmy čekat. V NEXT REALITY chtějí naopak poskytovaný standard sjednotit a vždy klientovi zajistit jeho nejvyšší úroveň.

Pro samotné realitní makléře je důležité, že se jedná o perfektní zpětnou vazbu.
„Toto „zrcadlo“ pomáhá nacházet chyby v činnosti makléřů a posouvá je profesně dále. Informace z našeho oddělení předáváme školitelům, kteří tak přesně vědí, jaká témata školit, tak aby byla zajímavá. pokračuje Šárka Tranová.

Svoji sekci má řízení kvality i na webu www.nextreality.cz. Klient zde nalezne informace, jaké služby od NEXT REALITY obdrží, jaké postupy jsou při realizaci obchodního případu standardní atd. Je zde také etický kodex a reklamační řád.
„Jako jedna z mála kanceláří, máme na webu přímý odkaz pro komunikaci s vedením Napište řediteli. Klient má možnost kdykoliv kontaktovat vedení naší firmy, s pozitivní nebo negativní reakcí. Těší mě, že v drtivé většině jsou to reakce pozitivní.“ uzavírá Šárka Tranová

Zdroj: www.nextreality.cz