RE/MAX je nejznámější značkou na českém trhu

RE/MAX je nejznámější značkou na českém trhu

Výzkum agentury phd realizovaný ke konci roku 2011 jednoznačně ukázal posun ve vnímání značek realitních společností na českém trhu a prioritu sítě RE/MAX. Potvrzuje se tím i pozitivní trend růstu důvěry v odborné služby především mezinárodních sítí realitních kanceláří, které mohou svým klientům zaručit profesionální, komplexní servis.

Výzkum agentury phd realizovaný ke konci roku 2011 jednoznačně ukázal posun ve vnímání značek realitních společností na českém trhu a prioritu sítě RE/MAX. Potvrzuje se tím i pozitivní trend růstu důvěry v odborné služby především mezinárodních sítí realitních kanceláří, které mohou svým klientům zaručit profesionální, komplexní servis.

Se závěrem roku byl již po čtvrté v řadě proveden výzkum znalosti značek největších hráčů na českém realitním trhu. Od roku 2008 jej pod názvem Snapshot jej realizuje agentura Phd. Na rozdíl od jiných segmentů, jako například FMCG, realitní sítě s tradicí a světovým know-how nepůsobí v České republice moc dlouho. Dle současného vývoje však můžeme očekávat příklon k poptávce po kvalitních službách důvěryhodných značek jako je například RE/MAX, jejíž makléři prochází permanentním systémem vzdělávání a nabízejí tak služby certifikované dle norem ISO.

Výzkum byl proveden na vzorku 532 respondentů v poměru 49% mužů, 51% žen. Podmínkou zařazení do projektu bylo, že v posledních 2 letech koupili, prodali, pronajali byt, dům nebo o tom v příštích 2 letech uvažují.

Podíváme-li se na Top of Mind, který reflektuje, že respondent zmínil realitní společnost na prvním místě, spontánně, bez žádné nápovědy či seznamu RK, tak nám vychází pořadí RE/MAX 21% oproti 11% v roce 2009, M&M reality 11% oproti 6% v roce 2009, Sting zůstává na 6%, následuje Maxima reality s 5% a Dům realit se 2%, stejně jako Century 21. Podpořená známost ovšem vykazuje vysoké nárůsty v průběhu posledních dvou let. U RE/MAX 88% z 62% v roce 2009 a u M&M reality 83% z 59% v roce 2009. Ty jsou dále následovány AAA Byty, Domem realit, Stingem, Realitní společností České spořitelny a Century 21, které v uvedeném pořadí zaznamenávají výraznější nárůst povědomosti o značce.

RE/MAX si již od počátku výzkumu udržuje přední pozici. Na český realitní trh se RE/MAX již od počátku snaží přinést specifický koncept poskytování realitních služeb, kterými se výrazně odlišuje od konkurence. Makléři procházejí třístupňovým systémem školení až na úroveň CRM ISO, takže společnost má velice pozitivní reference, na základě poskytnutých služeb, od klientů, kteří s ní již spolupracovali. Navíc uplatňuje i zajímavé formy komunikace, například představila široké veřejnosti přínos pomoci makléře při obchodu s nemovitostmi formou TV pořadu. V druhé polovině roku se s prací makléře mohli blíže seznámit diváci TV Prima Nové hnízdo, kde si diváci mohli vytvořit základní představu o tom, co tato profese obnáší.

Více informací najdete na Zdroj: www.re-max.cz