Chcete být úspěšní na realitním trhu? Spojte své síly s EVROPA realitní kancelář !

Chcete být úspěšní na realitním trhu? Spojte své síly s EVROPA realitní kancelář !

Ještě před několika lety byl realitní byznys v očích řady podnikatelů či spíše podnikavců právě tím oborem, který může přinášet vysoké zisky za minimum aktivity. Není divu, že se v něm pohybovala celá řada podezřelých firem, aféra střídala aféru, lidé ztráceli důvěru v realitní kanceláře. Bylo jasné, že tudy cesta nevede. Nutná byla kultivace trhu, ke které přispěla i nedávná situace, kdy nabídka nemovitostí výrazně převyšovala poptávku a zájemci o byty či domy požadovali stále kvalitnější služby. Zárukou kvality je osvědčený a léty praxe vyzkoušený koncept realitní franšízy, kterou nabízí společnost EVROPA realitní kancelář.

EVROPA realitní kancelář se zabývá prodejem a pronájmem bytů, domů či komerčních prostor, prodejem pozemků i developerských projektů již přes 15 let. Je to ryze česká společnost bez zahraničního kapitálu, její silnou devízou je zkušenost s realitním trhem v České republice a znalost jeho specifik a místních podmínek. „Naším cílem bylo vytvořit silnou společnost, která poskytuje komplexní služby kupcům i prodejcům a zejména pak profesionalitu, ochotu a rychlost,“ říká majitel sítě Michal Macek.

Jak vlastně funguje realitní franšíza, kterou nabízí EVROPA realitní kancelář? Franšízing je určený zejména pro malé a střední realitní kanceláře, které si chtějí zachovat nezávislost vlastního podnikání a chtějí využít výhody uznávaného, respektovaného jména a ověřeného, fungujícího konceptu i bez léta získávaných zkušeností. Díky spolupráci se silným poskytovatelem licence sníží náklady, zvětší svoji nabídku, zvýší zisky a získají fungující know-how s potřebnou podporou školení, se kterým se mohou zařadit mezi nejproduktivnější kanceláře v regionu.

Realitní kancelář, která se rozhodne jít touto cestou, může daleko rychleji a jednodušeji dosáhnout finanční prosperity, společenského uznání a úspěchu. A to vše díky ověřenému postupu v úspěšné realitní síti s daleko menšími riziky podnikání. Dostanete příležitost podnikat pod zavedenou a respektovanou značkou. Budete vlastnit svoji realitní kancelář s výhodami velké české firmy. Nebudete muset odmítat klienty z jiných regionů, ale naopak získáte provizi za doporučení v rámci sítě.

Úspěch realitní sítě také přímo souvisí s důkladným marketingem. Vyvěsit nemovitost dnes na web či pověsit plakát na okno prodávaného bytu opravdu nestačí, musí se využívat celá plejáda nabídky efektivního marketingu, samozřejmostí je dnes nejen aktivní vyhledávání nemovitostí k prodeji či pronájmu, ale také aktivní vyhledávání kupců. Není proto divu, že kvalitní realitní kanceláře věnují marketingu značnou pozornost a svěřují ho do rukou skutečných profesionálů.

Také realitní makléř musí být dnes profesionál každým coulem a musí ovládat řadu schopností – samozřejmostí je základní znalost realitního práva, psychologie prodeje, daňových pravidel či lokality, ve které se nabízení nemovitost nachází. Bohužel zde zatím stále neexistuje nějaká centrální nezávislá certifikace realitních makléřů a realitní kanceláře jsou nuceny si vzdělávání svých makléřů zajišťovat sami, ty kvalitní to však rozhodně nijak nepodceňují a například Business Academy EVROPA je poměrné náročný a komplexní vzdělávací proces, který musí opakovaně absolvovat každý realitní makléř spolupracující s realitní sítí EVROPA realitní kancelář.

Akademie čerpá z podrobné znalosti realitního trhu v České republice, inspiruje se a přebírá praktické zkušenosti od nejlepších realitních profesionálů v rámci své sítě i mimo ní a implementuje také informace ze špičkových zahraničních vzdělávacích institucí. Lektory akademie jsou zkušení makléři s dlouholetou praxí, s nejvyšším odborným vzděláním (CRM-ISO) a s prokazatelnými výsledky. V dnešní době má každý zájemce o koupi či pronájem bytu možnost si byť jen prostřednictví internetu zjistit všechny podrobnosti o realitní kanceláři, se kterou chce spolupracovat a to včetně například referencí. Nezbývá než na všechny potenciální kupující apelovat, aby tak učinili a svěřili své peníze do rukou skutečných profesionálů.

Zdroj: www.rkevropa.cz/podnikani-s-evropou